Konu Bilgileri
Konu: Bebiş te bizim gibi heyecanlı :) Yazar: Fatih BAYRAMOĞLU
Okunma: 1561 Yorum: 2
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Fatih BAYRAMOĞLU 02-19-2015, Saat: 09:13 PM   
#1
linke tıklayalım çok güzel Smile
https://www.youtube.com/watch?v=BBbqTjeJ1-4

0541 206 11 70
https://www.facebook.com/turab.bayramoglu
AUSTRALORP-LIGHT SUSSEX -SPLASH BLUE LACED RED WYANDOTTE- BRESSE -RHODE İSLAND RED - RHODE İSLAND WHİTE-.
Ara
Cevapla
Abdullah GÖKPINAR 02-19-2015, Saat: 10:50 PM   
#2
Hey maşaallah,Fatih hocam büyük ihtimal sen de küçükken böyle heyecanlıydın ki şimdi bi sürü tavuğun var Big GrinRolleyes
Ara
Cevapla
Fatih BAYRAMOĞLU 02-19-2015, Saat: 11:18 PM   
#3
(02-19-2015, Saat: 10:50 PM)Abdullah GÖKPINAR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hey maşaallah,Fatih hocam büyük ihtimal sen de küçükken böyle heyecanlıydın ki şimdi bi sürü tavuğun var Big GrinRolleyes

üstadım deniz kenarında bi semtte büyüdüğümüz için martıdan başka kanatlı bilmezdik Smile . 14 yaşında köye taşındığımızda güvercinleri olan bi arkadaşım vardı takla attıklarını söylediğinde hadi len ordan kuş takla atarmı dedim , inanmadım . gözlerimle gördüğümde güvercin hastalığı sardı beni . tavuk olayı 1 senedir var . geçen sene bu zamanlar ne isimlerini bilirdim ne cisimlerini Smile . bu hobiye başlamamın sebebi de kendi yumurtamı ve tavuk etini doğal yollardan kendim yetiştirmek istediğim için . ama işin içine girince kesmiyo . güzel kaliteli cinsler istiyo insan Smile . yani küçükken yaşayamadığım heyecanı şimdi yaşıyorum Smile saygılar selamlar .

0541 206 11 70
https://www.facebook.com/turab.bayramoglu
AUSTRALORP-LIGHT SUSSEX -SPLASH BLUE LACED RED WYANDOTTE- BRESSE -RHODE İSLAND RED - RHODE İSLAND WHİTE-.
Ara
Cevapla


Bebiş te bizim gibi heyecanlı :) Konusu Araçları
Direk Link
HTML Link
BBCode Link
Paylaş


Hızlı Menü: