Konu Bilgileri
Konu: ERKEK YARKA HİNDİ veya HİNDİ Yumurtası ARIYORUM Ayrıca BEYAZ HİNDİ Yazar: Abdullah GÖKPINAR
Okunma: 2016 Yorum: 8
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Abdullah GÖKPINAR 09-03-2014, Saat: 10:16 AM   
#1
herkese selamlar.

erkek yarka hindi arıyorum. yoksa kuluçka makinesine koymak için hindi yumurtası da olur. bunların dışında beyaz hindi besleyen varsa görüşmek isterim. ilgilenen arkadaşlar aşağıdaki numaradan irtibat kurabilirlerse sevinirim...

05559935322
Ara
Cevapla
Huseyin KILIÇ 09-03-2014, Saat: 09:51 PM   
#2
bu saatte zor bulursun hayvanların kuluçka ve yumurtlama döneminin sıkınyılı olduğu zaman hindiler için köylere bak istersen...
Ara
Cevapla
Mustafa SARPKAYA 09-03-2014, Saat: 11:15 PM   
#3
soğuğa dayanıklı hayvanlar değiller. çok iyi bakmak hiç üşütmemek lazım özellikle ilk 3 ay. malum önümüz kış...
Cevapla
Abdullah GÖKPINAR 09-04-2014, Saat: 11:07 AM   
#4
Anladım,teşekkür ederim ilginize.Ben biraz baktım sayfamızda ;bir iki arkadaş besliyor sanırım.Sizin bildiğiniz arkadaşlarımız,arkadaşlarınız var mı acaba bu konuda yardımcı olabilecek?
Ara
Cevapla
MehmetDurukan 09-04-2014, Saat: 03:34 PM   
#5
beyazlar buralarda zor bulunuyor ama şöle3 4 ay evvel deseydin amerikan bronz hindilerden alırdık kardeşim sana da ben aldım 10 dene ama 5ini öldürdük3erkek 2dişi var kızlarda gezmeye çıkıcakoldular bier kanatlarınıkesdim ..umarım araddıgını bulursun olurda blursan bende 2dişi yavru almak isderim kardeşim bronzlarla kırma yapmayı düşünüyorum
Ara
Cevapla
Abdullah GÖKPINAR 09-04-2014, Saat: 06:23 PM   
#6
Mehmet bey teşekkürler.Hindilerin kuluçkalık yumurtası oluyormu elinizde.Irk önemli değil.Bi abimiz istedi,onun gönlü olsun diye arıyoruz.Yada yine ırkı önemli değil,sizdeki erkeklerden fazla var ise bir tanesini satarsanız seve seve alırım.Ne dersiniz?olursa ortaya karışık hindi yavruları elde ederiz belkiWink
Ara
Cevapla
MehmetDurukan 09-08-2014, Saat: 12:05 PM   
#7
(09-04-2014, Saat: 06:23 PM)Abdullah GÖKPINAR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Mehmet bey teşekkürler.Hindilerin kuluçkalık yumurtası oluyormu elinizde.Irk önemli değil.Bi abimiz istedi,onun gönlü olsun diye arıyoruz.Yada yine ırkı önemli değil,sizdeki erkeklerden fazla var ise bir tanesini satarsanız seve seve alırım.Ne dersiniz?olursa ortaya karışık hindi yavruları elde ederiz belkiWink

hocam bizde fazla yerli ırk hindilerimiz varonlarda yaylada allaha emanet olarak yaşıyorlar busene aldığım bronzları üreticem artı biriki anaç yerliylede çaprazlama yaparım nasip işde...satma konusunada gelince buyrun gelin bir misafirim olun erkeklerden birisinide size verelim atla deve değil ya sonuçta ...

elimde kuluçkalık yumurta olmuyor hocam şimdiden sonrada zor artık yumurtlamaz hindiler anca seneye bahara ilk yumurtlamasındaolanlarıkendimiz kullanırız kuluçkada ikincidefa yumurtladıklarızaman olurda yemezsek ozamana ayarlayabiliriz daha önceden haber etmişolsaydınız istediğinizkadar amerikan bronz yavru bulurduk size burda bir hocamız var o kuluçkdan çıkarıp satıyor...
Ara
Cevapla
Abdullah GÖKPINAR 09-08-2014, Saat: 12:32 PM   
#8
Nasip kısmet sağlık olsun.Davet için çok teşekkür ederim.Gezmeyi severim inşaallah gelirim de yanınıza.Bizde her daim bekleriz.Bir de bu arada İstanbul-Kocaeli-Sakarya-Trakya tarafına gelen birileri olursa sizin o taraflardan şu erkek hindilerden birini yollama imkanınız olurmu?Teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
MehmetDurukan 09-08-2014, Saat: 04:47 PM   
#9
(09-08-2014, Saat: 12:32 PM)Abdullah GÖKPINAR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nasip kısmet sağlık olsun.Davet için çok teşekkür ederim.Gezmeyi severim inşaallah gelirim de yanınıza.Bizde her daim bekleriz.Bir de bu arada İstanbul-Kocaeli-Sakarya-Trakya tarafına gelen birileri olursa sizin o taraflardan şu erkek hindilerden birini yollama imkanınız olurmu?Teşekkür ederim.

valla şu an için zor kardeşim totobüzlerde canlı hayvan almıyor bir yakınız falan buyana gelirse yadayolunuz düşerse gönderriz ..
Ara
Cevapla


ERKEK YARKA HİNDİ veya HİNDİ Yumurtası ARIYORUM Ayrıca BEYAZ HİNDİ Konusu Araçları
Direk Link
HTML Link
BBCode Link
Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Emre ÖZÇİÇEKÇİ HATTI AUSTRALORP ARIYORUM Burak Yazıcı 2 76 04-24-2017, Saat: 12:08 PM
Son Yorum: Burak Yazıcı
  Yarka Arıyorum. Tamer Sezen 2 764 11-20-2016, Saat: 12:32 AM
Son Yorum: Gökhan AKAYDIN
  TAVUK VE YARKA ARAYIŞI emrahaksul 6 1,550 11-14-2016, Saat: 06:00 PM
Son Yorum: barış savas
  siyah cuce kosin civcivime eş ariyorum selim kerem yabas 0 508 08-02-2016, Saat: 10:43 PM
Son Yorum: selim kerem yabas
  Huoyan kazı veya yumurtası arıyorum Ali AKAY 2 1,001 07-26-2016, Saat: 01:29 AM
Son Yorum: Murat Gülcek
  light sussex , australorp Civciv Arıyorum. Tamer Sezen 2 970 05-11-2016, Saat: 05:24 PM
Son Yorum: Tamer Sezen
  Cimuka kulucka makinesi arıyorum burak demirkapak 4 1,367 01-20-2016, Saat: 08:42 PM
Son Yorum: burak demirkapak
  Habeş,cüce cochin,brahma yumurtası satan? Serhat BEYAZ 3 1,374 10-23-2015, Saat: 04:48 PM
Son Yorum: Burak Bahri PEKER

Hızlı Menü: