Kulucka Club





Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yumurtayı kırıpta çıkamayan civciv
#21
(03-31-2014, Saat: 11:46 PM)Hemid ÖZTURNA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-31-2014, Saat: 11:22 PM)Kamil SAİM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-31-2014, Saat: 09:51 PM)M.Münir TOPRAK Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-31-2014, Saat: 08:47 PM)Mustafa SARPKAYA Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Münir bey verdiğiniz faydalı bilgiler için teşekkür ederim. Bu dediğinize göre parça yükleme yapmamammız gerekiyor. Çünkü önce yüklenen yumurtalar çıkıma alındığında nem yükseltildiğinde gelişimdekiler etkileniyor. ben bu yüzden çok oluşmuş-ölmüş zaiyat verdim. makinayı yakın zamanda kapatacağım ve hemen akabinde bir çıkım makinesi yapacağım. Çünkü parça yüklemeyi mecburen yapıyorum 42 kapasiteli makine var ve 42 yumurtayı da aynı anda bulamıyoruz maalesef...
bende teşekkür ederim mustafa bey
her ne kadar makinam kombine olsada ben toplu yükleme toplu çıkım taraftarıyım.2.parti çıkımlarda oran %80lere kadar düşüyor.

abi ben bu sefer tek parça yüklemiştim 20 adet var hepsini bir çıkıma aldım dün geceden çıkan olmuş sabah aldım onları işe gideceğim için mecbur alıyorum çatlak vardı sabahtan çıkmaya yakın taa akşama kadar çıkamamış gelince yine müdahale ettim nemlendirip yumurtayı kabuktan ayırdım civcivin üzerindeki yapışkanlı şeyleri sıcak suyla elimi nemlendirip temizledim yumurtaların da üzerine sıcak su fısfıs yaptım iki saat sonra 3 tane daha çıkım oldu.şu an hala makinadalar dokunmadım. diğer çatlak yumurtalar hala bekliyor 22. gun bitmek üzere..

çatlak yumurtalar okadar uzun süre beklemez bence onlar ölmüştür. son durum nedir acaba?


bu sabah itibari ile yine çıkım oldu son kalanlar bekliyor ama akşam kapatacağım artık bu kadar bekleme yeter.. bundan sonra da çıkacağını sanmıyorum.
Cevapla
#22
evet dünkü operasyonla çıkarttığım civciv.

sabah birini daha bu şekilde çıkarttım ama kafası bünyesine göre baya büyükmüş inş yaşar..


Ek Dosyalar Resimler
   
Cevapla
#23
(04-01-2014, Saat: 03:59 PM)Kamil SAİM Adlı Kullanıcıdan Alıntı: evet dünkü operasyonla çıkarttığım civciv.

sabah birini daha bu şekilde çıkarttım ama kafası bünyesine göre baya büyükmüş inş yaşar..

Bu kaçıncı günde çıktı kamil ?
Cevapla
#24
22 de çıktı abi. Hatta çıkamadı ben çıkarttım
Cevapla
#25
(04-01-2014, Saat: 08:29 PM)Kamil SAİM Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 22 de çıktı abi. Hatta çıkamadı ben çıkarttım
ne bu susex mi
Cevapla
#26
(04-01-2014, Saat: 08:41 PM)Ali KIRKBAŞ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(04-01-2014, Saat: 08:29 PM)Kamil SAİM Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 22 de çıktı abi. Hatta çıkamadı ben çıkarttım
ne bu susex mi

Yok abi cochin o. Sabah o şekilde yumurtadan cikarttigim başka bir civciv şu an sağlıklı şekilde üniteye aldım. Bundan sonra çıkima müdahale edecek olursam bu şekilde yaparım
Cevapla
#27
Aynen bu şekilde iki civciv de ben çıkarttım dün şu an kurudular geziniyorlar yem yiyorlar sağlıklılar şükür olsun. Çıkım günü geçti hala yumurtayı yeni delen var. hayırlısı bakalım bunlara müdahale etmiyecem.
Cevapla
#28
slm arkadaşlar. 19. gün çıkım sepetine alma işlemi sırasında nem kaybı elbet olacak , bunun zararı olur mu? yoksa zarar çatlak başladığı andan itibaren mi başlar?
Ara
Cevapla
#29
zararı olmaz 18.gun çıkıma alman gerekiyor o 3 gün boyuncada mecbur olmadıkça açmamak lazım , civcivler yumurtadan çıktıktan sonra hiç bişey yemeden 2 gün dayanabilirler
Ara
Cevapla
#30
Son çıkımlarda 3 yumurtanın kabuğu kırılmış bir şekilde civcivlerin sesi geliyordu.35-40 derece arasında bir su ile ıslatarak kabuklarından güzelce çıkarttım ve kurumaları için tekrar makineye koyup kuruduktan sonra diğerlerinin yanına civciv büyütme ünitesine aldım fakat maalesef yaşamadılar.Bir daha kesinlikle böyle bir müdahale düşünmüyorum.Kendisi çıkan çıksın çıkamayan kalsın diye düşünüyorum.
Ara
Cevapla
#31
(05-26-2015, Saat: 02:34 AM)serdar çelepçıkay Adlı Kullanıcıdan Alıntı: zararı olmaz 18.gun çıkıma alman gerekiyor o 3 gün boyuncada mecbur olmadıkça açmamak lazım , civcivler yumurtadan çıktıktan sonra hiç bişey yemeden 2 gün dayanabilirler
Serdar bey 18. Günü doldurup 19 20 21 gunleri cıkımda geçmesi lazım. Yani çıkıma 19. Gün alınmalı.
Sizim dedigini gibi olursa çıkım 4 gün olur
Ara
Cevapla
#32
Arkadaşlar bende metin beyin mini kulucka makinasından var nem %65 - 70 arası olacak şekilde ayarladım ancak çıkım başladığında civ civlerde yumurtadan ıslak çıkıyor nem çıktı 80 -85 ler mecburen kapağı açıp ara ara nemi düşürdüm çıkanı da 30 dk kadar anca bekletebildim aldım 34 ısıda ki kutuya yoksa çıkan aşırı ısı ve nemde boğulacaktı 21 yumurta 18 çıktı 20günde 4 ünde hareket yok bu gün 21 gün
Ne kadar bilirsen bil, anlatabildiklerin, karşındakinin anlayabileceği kadardır.
Mevlana

Ara
Cevapla
#33
(05-27-2015, Saat: 01:33 PM)Mustafa ALKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bende metin beyin mini kulucka makinasından var nem %65 - 70 arası olacak şekilde ayarladım ancak çıkım başladığında civ civlerde yumurtadan ıslak çıkıyor nem çıktı 80 -85 ler mecburen kapağı açıp ara ara nemi düşürdüm çıkanı da 30 dk kadar anca bekletebildim aldım 34 ısıda ki kutuya yoksa çıkan aşırı ısı ve nemde boğulacaktı 21 yumurta 18 çıktı 20günde 4 ünde hareket yok bu gün 21 gün

yanlıs anlamadıysam yumurtaların 21 tanesi 18. günmü cıktı ve %kaç. nemle cıkım yaptın.
HOROZ KENTLİ
Ara
Cevapla
#34
18 gün sepete aldım %70 nem ayarladım 19 gün 3 tane çıktı 20 gün 18 oldu 4 yumurta halen bekliyor bu gün 21 gün doluyor
Ne kadar bilirsen bil, anlatabildiklerin, karşındakinin anlayabileceği kadardır.
Mevlana

Ara
Cevapla
#35
(05-27-2015, Saat: 06:03 PM)Mustafa ALKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 18 gün sepete aldım %70 nem ayarladım 19 gün 3 tane çıktı 20 gün 18 oldu 4 yumurta halen bekliyor bu gün 21 gün doluyor

benım tavuk gurktu ve pazartesi 21. gun doldu hiç civciv cıkmadı 22. gun ıkı tanesi cıktı bugun 23. gun ve bı tane daha cıktı altında 1 tane yumurta kaldı acele etme.
HOROZ KENTLİ
Ara
Cevapla
#36
Arkadaşlar benimde başıma dün benzer bir sorun geldi.
Hint tavuğumun altındaki 11 yumurtadan 6 tanesi boş, dölsüz çıktı. 4 tane sağlıklı çıkım oldu. Bir tanesi 21. gün gagasıyla yumurtayı delmiş, fakat çıkamıyordu. ben de müdahale edip kabuğunu kırıp çıkarmayı düşündüm. Bir arkadaşım, müdahalenin civcivi öldürebileceğini, sabaha kadar beklememizi söyledi. Sabah baktığımda civciv maalesef ölmüştü. Buna şükür. Şimdilik Hint tavuğum ve 4 adet brahma civcivim gayet mutlu görünüyorlar.
Ara
Cevapla
#37
Şubat ayı çıkım döneminde bizimde yaklaşık 7-8 civcivi bu şekilde elle müdahale ederek çıkarmıştık. (videoya çekmiştim arşivden bulursam siteye ekleyeceğim inşallah) sadece bir tanesi öldü diğerleri gayet güzel yetişti. Bu sorunun en önemli sebebi maalesef nem yetersizliği gibi duruyor. Huh

100 adet brahma yumurtası koyduk. Bakalım onlar ne gibi süpriz yapacak.
Ara
Cevapla
#38
Benim makinedeki yumurtayı civciv akşam olmadan delmiş sabah hala çıkmaya çalışıyodu bi kısmı çıkmış ama tam çıkmamışdı normal mi fikri olan yazabilir mi
Ara
Cevapla
#39
Etrafını biraz açabılırsınız Erkan bey yuvarlagı çevreleyın kurumusta cıkarırsınız ıslaksa kendısı cıkar artık.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ÇIKIMDA CİVCİV İLE YUMURTANIN BERABER DURMASI SERKAN KARÇALAR 4 611 04-19-2016, Saat: 07:37 PM
Son Yorum: Ali karataş
  Rhode Island Red (R.I.R.) 2016 Yeni Çıkımlar + Yeni Civciv Büyütme Kafesim Uğur DEMİR 8 947 04-14-2016, Saat: 02:15 AM
Son Yorum: İbrahim Selcuk
  2015 Yılı 2. Çıkımlar ..: RIR :.. (Rhode Island Red) İkiz Civciv Mucizesi :) Uğur DEMİR 16 5,928 05-02-2015, Saat: 11:39 PM
Son Yorum: Metin AKALP
  göbeğini çekmeyen civciv ne yapılır Ali KIRKBAŞ 3 1,157 06-14-2014, Saat: 10:55 PM
Son Yorum: Ali KIRKBAŞ
Thumbs Up Civciv Embriyo gelişim ve Çıkım şeması Metin AYDIN 0 1,274 02-18-2014, Saat: 07:43 PM
Son Yorum: Metin AYDIN
  bıldırcın ve civciv çıkımım İsmail ARIK 0 649 11-20-2013, Saat: 08:22 PM
Son Yorum: İsmail ARIK
  Kuluçka Makinelerinde Civciv Çıkımını Azaltan Sebepler Ahmet BULUT 0 1,309 04-23-2012, Saat: 12:40 PM
Son Yorum: Ahmet BULUT

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi